Här jävlar mig va det går!

Vaknade av att jag trodde klockan va ingenting, men nej då va den redan 1 på dan. Jaja, det va bara att kliva upp, huvudet va inte på topp. Men bakis va jag inte. Kommer nog inte att bli heller, för då knäcker jag en bääärtz idag också. För vill inte vara bakis!!!
Ja, igår va mig den roligaste kvällen någonsin ute på krogen. Fa-aan så roligt jag hade, tror mitt sällskap säger desamma! Shit, gjorde av med 200spänn på HELA KVÄLLEN! Tack för att jag slapp betala så mycket ;) Jag och sandra började dricka lite smått hemma hos henne, ja då va man inte så taggad på att dra ut med 2 småbarn hemma hos henne. Nej, men sen blev vi hämtade och drog in på G. Där beställde jag en grogg o sen va det kört, då kom party humöret! Så då drog vi vidare till Teatern, men det söööög ju där. Så efter typ 40min så drog vi vidare till Mobergs. Ja, det va suuuper kul där. Vi va där enda tills det stängde. Lite halv slirig va man ju när man satte sig i bilen, men vafan! Det va ju värt det.. Men ja, idag då. Ja, det går inte många knop men jag är inte bakis.

Får se vad som händer idag då gott folk..
Btw, så blev det inget hundköp. Då den andra familjen som skulle komma o kolla på honom köpte honom direkt! Synd, men vafan det är bara att kolla vidare.



Puss på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: johanna

Best fridaynight ever!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback