2010-08-24

Ja, det är datumet min lilla hund föddes. Fast nu kan jag inte påstå att han är liten. Mest stor och klumpig, men ack så söt! Så man kan ju inte motstå att pussa på honom som bara den.


Haha, alla som kommer fram och inte vet vad han är för ras. Dom brukar fråga om det är en boxer, inte vet jag varför men nu när man tänker efter så har han en ganska intryckt/kort nos & sen så har han boxerns färger lite tycker jag.
Om ett par månader ska han kastreras, fan så skönt det ska bli. Då kanske han kommer ner på jorden lite. Så kanske han blir lugn också?!



Ja nej, kanske ska ge honom lite mat kanske. Då han äter väldigt, väldigt dåligt på morgonen. Har även hört andra som har amstaff att dom också äter dåligt på morgonen. Jahapp, det kanske är en grej amstaff har?
Ja vem vet?

Permalink Ebbe Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback