2009 08 20

Känns inte riktigt hudra än att börja skolan, det fina vädret kom just fram.. Skoldagen började ganska lungt, satt i ett klassrum med min nya klass och bara satt. Lyssnade på årligt tjat om regler och hur man ska bete sig i skolan. Något av allt åkte väl in i öronen, kom snabbt ut igen. Fick schema för idag och imorgon, kalender och sjukanmälan papper. Sen var det hem igen! Imorgon börjar man då halv 12 och då är det bowling! Sen lunch och sen det där förbannade APUmötet. Fy, vad jag inte vill sitta och lyssna på det, det är samma saker varje år. Är säker på att lärarna kommer med samma sak som när jag började 2an menmen. Nu ska jag dra mig upp till köket och laga mig en lunch, tror det får bli... vårrullar och ris. Vet, det är inget nytt här inte. Men det är så gott, finns inget godare tror jag. Det och kräftor kan jag nästan leva på.. Juste! I helgen blir det kräftskiva och äta min mammas otroligt goda smörgåstårta, jag och älskling va så fräcka och fråga om hon kunde göra en liten åt oss till vi ska bort. Nej nu måste jag kila..

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback