23:09

Jag kanske är den grymmaste på Metallica rock band?! Har nött på deras låtar som ett duracell batteri, bara går och går. Som ni förstår är jag och älsklingen precis hem kommen hem till honom efter en underbar kväll hos Sara och Alex. Oliver var dock inte så leksugen då han inte ville släppa taget om mamma Sara. En super god middag bjöds det på och sen vart kvällen framför tven och rockade Metallica. Såg en och annan dans till allt rockande av Oliver. Så här fastnade man eller nej! Det var älskling själv som skickade hit mig, han skulle självklart pilla och fixa med sina pyssel han har in handlat.

Idag på täby C blev det inte så mycket, åt på donken och handlade lite pyssel saker som älsklingen skulle hålla på med (som jag skrev tidigare i detta inlägg). På bussen tog jag faktiskt upp min körkortsbok och läste hela 30sidor?! Känner mig faktiskt mer positiv till att läsa denna bok än innan.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback