6 augusti 2009

Härliga torsdag har gått åt till att sova, sova och åter sova! Vaknade vid 3 tiden idag, men klev inte ur sängen för säkert 1timme sen, HAAH! Ni som säkert undrar "hur kan hon sova så länge?!" Jo jag kom hem till älsklingen vid 7 tiden imorse och la mig och sov. Min tid inatt spenderade jag med att vara med jimmy ( : egentligen gjorde vi inte så mycket, kul hade vi iaf! Innan det åkte jag båten med järngänget, som dock inte kan bete sig när man dricker. Den ena efter den andra åker in i fyllecell på båten, självaste han som fyllde år igår fick åka in där. Sånt som hör till hör jag någon ropar, det tycker iaf inte jag. Tycker man kan härja runt fast med måtta! När båten hade kommit i hamn fick vi skjuts in till norrtälje av jimmy, åt donken och sen ner på krogen. Själv så orkade jag inte gå ner på engång, så jag åkte med jimmy ett tag till. Dom andra skulle ge sig till teatern, så jag kom dit. Ahapp, då var teatern stängd?! Hallå.. Det var väl onsdag igår? Då var det bara att knata upp till johanna och ta nån öl där och sen ge sig ner mot stan igen. Ger oss till G ist, då fick vi med oss blomm,johan och jylle. Trevligt trevligt! Efter G och hela natten, morgonen var jag bara med jimmy och härjade! Vi åt faktiskt Donken imorse när dom öppnade, haha! sådeså ( ; Har massa bilder från båten och kvällen och sen en hel del bilder som jag inte har lagt upp sen förut. Lugn, det kommer hörru ni. puss

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: johanna

vill se ville se jag tänker inte va lugnt ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback