Åh, kan inte längre skilja rätt ifrån fel, så du får lura i mig vad som helst

All min ork bara flöt iväg, inget jag kan hurra för direkt. Har ett ganska allvarligt fel som jag måste åtgärda, som inlägget innan kan intyga. Det ska egentligen inte vara rimligt att det ska bli såhär. Känner mig naken, lurad och besviken. Det skulle vara så skönt att få rättelse någongång. Det står verkligen ingenstans när man ska köpa denna att det är en problem mobil. Det kanske verkar orimligt att få ut med om man är återförsäljare, men för deras rykte är det bra! En diss på denna mobil.

Peace!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ewelina

Sv: jag tror nog att du vet vem :p<3

Postat av: ewelina

STÄDA! haha. mitt rum är oigenkänligt! ;d själv? =) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback