Åland

Nu är jag tillbaka efter en resa över till åland, inte så vidare drag på båten men det var som sagt tidiga båten.. Inget att klaga över, sällskapet var på topp! Kunde verkligen inte vara bättre.. Åt buffé, spela i automaterna, gick runt med Oliver. Ja det var ungefär så jag gjorde på resan. Tappade väl mat lusten när vi åt buffé, menmen ( : för mini royson var tvungen att proppa in potatis i hela munnen?! Ja, det förstår väl alla att det tar stopp och sen sätter man i halsen.. Men inte han inte, han fortsätter tugga ja tills det kommer upp! Haha, så söt ( ; Ja där efter fick jag byta tallrik och sen vänta ett tag till att äta. Inte så sugen kan man väl säga, haha. Men nu ikväll har jag ingen aning vad som händer, förslag?! Ska iaf ta en dusch och sen vila inför kvällen, sen middag. hörs sen. puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback