Alla barnen åker hiss, förutom Sofie, hon har klaustrofobi(e)

Ni mina vänner som ivrigt vill veta vad det är för tatuering jag hade planer på att göra, jag ska själv dränka mina läppar i läppstift och sen pussa på ett papper. Därefter ska den som ska tatuera mig rita av mina läppar som en tatuering, HA! Där efter kommer alla undra vems läppar jag har ristat in, men självklart är det mina egna ( : Har också stora funderingar på att skriva in mitt födelsedatum på något sätt i läpparna. Det återstå att se. Ekonomin kanske inte håller just nu iallafall till mina planer. En sak i taget.


Känner fortfarande gunget av musiken som pumpas in i mina öron och benen som går som trumpinnar. Fy vilken härlig känsla! Det är verkligen något jag gillade att få gå alldeles själv och tillochmed välja tempo helt ensam. Har vana för mig att halka efter i takten när jag går med en eller flera. Inte nu, nu går jag efter musiken! Det kanske inte blir något mer idag, kanske får ut älskling på en tur innan jag ska hem till min boning i skogen. Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva om, det är helt empty på ord. Jag har iallafall ingen praktik plats förtillfället, tråkigt! Men ingen aning vad jag ska göra åt det. Får tråka i skolan med lite ämnen som jag ligger efter i pga jag har bytt inriktning. Sen tycker jag att jag har en väldigt tråkig blogg. Nu menar jag färger och det, vet inte vad jag ska göra?! Headern är inte på topp för tillfället, vill byta! Har dock inga bilder på mig själv mer en dom här jag har just nu på bloggen. Jobbigt läge..

Peace!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Häftigt med läpar =) det är snyggt ju.

Postat av: johanna

låter skit snyggt fan :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback