Äppel päppel piron paron

Härligt väder! Här slutar det aldrig regna.. Jag och älskling kom precis till honom, har varit i skolan och hämtat uppgifter och sagt att jag inte har någon praktik. Gick och handlade lunch, kycklingfilé, ris, sås och en massa sallad! Inte ens regnet hindrar mig för att ta en promenad, det ska jag banne mig göra. Ska försöka hålla på mig borta från godis och allt onyttigt. Jag har förövrigt ingen mobil! Fan vad jag verkligen inte gillar denna modell av mobil längre. Hade en likadan innan (som tyvärr blev snodd) denna och det blev likadant fel. Ingen mobil för min del på några dagar.

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ewelina

Nya mobiler är alltid så dåliga alltså :d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback