Destination Skogen!

Nu befinner jag mig hemma i skogen och tittar på när min snälla mamma gör smörgåstårta ( : Jag hade hoppats på att hon skulle göra för mycket så vi kunde äta det till middag. Men så blev det inte! Jag får väl nöjja mig med att få äta den på lördag. Klockan är nu 17:58 och jag är vråålhungrig, får nog vänta en timme eller 2 tills middagen är serverad. Ingenaning dock vad det blir, det pratades om kyckling och något? Ganska länge sen, så jag klagar inte. Mumsade precis i mig en citronmuffins, har lust att gå på jakti vårat skafferi efter något gott att äta sålänge man väntar. Jag över huvudtaget ingenaning om vad som händer idag, om jag ska sova hemma eller hos min pojkvän?! Det får vi se lite senare, kanske ska ut och övningsköra ikväll då kanske bilen stannar hos älskling, vem vet? Oh! Juste, det höll jag på att glömma helt, nu är allt bokat! Men tyvärr säger jag inte vilken tid eller datum. Oj ursäkta, det jag menade var bokat är självklart körkortet! Fybubblan vad jag kommer vara nervös. Mamma ropar, måsta hjälpa lite!



Bilden är tagen ifrån google

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback