Det eviga gäspande

Fy! Jag är hur trött som hellst och hur ont som hellst i örat nu igen.. Jag har abslout inte varit noga med att ta örondropparna, antagligen är det anledningen till mitt onda.. Nu vet jag varför jag har varit svullen i kinden, min visdomstand håller på att krångla så imorgon måste jag ringa tandläkaren och få en tid så snabbt som möjligt. Vill hellst ta ut den. Jag som verkligen inte gillar läkare,sprutor,nålar och allt dom har. Det är något jag hellst står över fast jag vet att utan dom så vet jag inte alls hur världen hade sett ut. Älskling är förtillfället på spinning, han kommer hem snart då ska vi mysa ner oss i soffan och titta på film. Så trött som jag är vet jag inte om jag kommer se en hel film, det återstå att se. Idag åt jag förresten kräftor igen, Jontes familj hade en liten kräftskiva! Det ser jag alltid fram emot. Nästa helg pratade jag och min mamma att vi skulle äta kräftor, jag längtar redan! Nu är det dags att jag sätter igång att plugga lite (läs: mycket) körkortsboken.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback