Det går inte att ladda batteriet, stoppa in ett sony ericsson batteri.

Så ungefär står det på min skärm på min mobil. Blir så trött på allt strul! Ge mig en mobil som fungerar perfekt hela tiden. Det är inte min första som går sönder av samma modell plus att det är exakt samma fel som på min förra. Allt på mobilen är borta, nummer, bilder, musik och sparade meddelande. Har ingen som hellst aning vad som gör att felet utlöser sig. Min andra mobil på mindre än 2 månader, kul jul! Jag har ingen som hellst lust att få en likadan tilbaka eller denna. Ge mig en annan modell av mobil! Har suttit och läst om denna, den var inte så bra som jag trodde -.- !


Bild från google

- Om det är någon som har/haft en sån med problem. Skriv gärna!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback