En utsökt idé!

När man sitter här och bara blänger in i den fyrkantige saken och bara klickar runt och gör absolut inge vettigt då flyger olika tankar fram och tillbaka. Min tanke alldeles nyss var en sånn som jag självklart ville dela med mig till alla er (vet inte om det är så många som läser denna, ja?! menmen) läsare. Jag vill verkligen öppna en snabbmats kedja, nu får ni inte tro att det ska vara som mc donalds, burger king eller något liknande. NEJ, det ska vara med kinamat!!! Hur häftigt skulle inte det vara då? Jag själv som är tokig i kinamat jag skulle bli galen av alla härliga dofter dag ut och dag in. Jag är värdelös på att laga mat kan jag erkänna, så om det blir så att jag ska öppna en kinamats kedja i snabbmat, då måste jag anställa massor av kineser! That´s my idea, ja jag vet jag har galna ideér. Men vad gör man inte en tråkig dag som denna?

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback