Förköpskupong

Hör och häpna, jag kom av bussen väl behållen. Trodde inte jag för 5 öre! Jag som verkligen var taggad för en promenad här på kvällskvisten. Aldrig att jag går ut när det är kolsvart och kallt. Jag är en sån som hatar verkligen mörker. Till och med när jag sover själv har jag tven på. Haha, kanske är lite larvig men vad ska man göra åt saken? När jag kom hem har inget gjorts som jag hade tänkt. Har endel saker som jag måste fixa med i min stuga, nejnej det gjordes inget av det! Gick istället direkt till soffan och glodde på tv. Mamma så snäll som få, hämtade hon mig vid bussen. Det kanske är max 500m att gå. Brisst på annat att göra hemma. Det var inte så intressant på tven så då fick datan all min uppmärksamhet för kvällen. Älskling är tyvärr hemma idag, så här blir det väl att sitta tills man stupar nästan. Ska till skolan imorgon och få tag på allt jag har missat eller helt enkelt skitigt i att göra under förra termin. Ajsing bajsing med det denna termin! Har inte råd med det. Vill verkligen gå ut skolan när jag tar studenten, vill inte komma tillbaka och plugga rester. Ska kika vidare här. Mobilbloggar kanske senare. Mitt internet är dåligt i stugan, får springa hit och dit för att leta mottagning på datan. Vill hellst inte det, så jag bloggar i från mobilen.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback