Full rulle kanelbulle

Idag har det inte gått många knop. Blev väckt av min mobil ringer, förvisso visste jag att älskling skulle ringa och väcka mig runt halv 10. Då var det bara att hoppa ur sängen och självklart gick jag hit och gjorde ett grattis inlägg till lillebror marcus. Jag hade tjatat på älskling enda sen jag kom hit igår att jag skulle göra vårrullar och ris imorgon (idag då alltså) till frukost/lunch och det blev det! Fyfan vad jag älskart! Snart kommer mamma och hämtar mig så ska vi hem och gratta lillskiten och sen hade jag planer på att bada.. Nu ska jag verkligen inte äta något mer till ikväll, smörgås tårta för hela slanten! Nej oj, nu måste jag skynda mig och göra mig i ordning, skriver senare.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback