Gröna Lund!

Gröna Lund igår var helt galet! En kväll att minnas.. När vi kom dit var inte ett dugg sugen på att åka några karuseller, efter lite mat och dryck blev det lite en staka. Jag kollade gärna på när alla andra åkte Frittfall, Insane och lite mer. Efter middagen och gänget hade bantas i antalet drog vi och åkte några karuseller till. Det bästa på hela dagen, Jag och Nina åkte barn Frittfall! Det sista åket för kvällen var det roligaste, Vilda musen. Bild på detta finns! Chrille sitter och masserar Jonte när vi åker. Först var han lite tveksam på denna. Sen var han helt me! För varje gång vi mötte upp min kära mamma, kenta och nicke hade dom galningarna vunnit mer och mer. Jag och Nina fick stå med allt, 2 marabou, en kexchoklad, en toblerone, en sport lunch och crazy frog, för alla skulle åka berg och dalbanan! Varena person som gick förbi slängde en konstig blick och några tog kort! HAHA! Det var allt ifrån går dagen.

Peace!

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: johanna

haha fan va kul :P vill med åkatill grönan :(

Postat av: Sara

Haha, fan jag hörde det! God damn it!! Puss puss <3

Postat av: Janina

MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!! Vi är bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback