Haha, ett försök till?

Hurra, hurra, hurraaa för mig som är så duktig, haha! Jag fick ett tokryck och skulle helt plötsligt tvätta mina leggings, okej tänker ni det brukar man väl göra?! Ja det har ni alldeles rätt i, men inte i handfatet, HAHA! Det är ju lite knäppt att bara tvätta mina leggings i tvättmaskinen, då tar man handfatet som andra altenativ(stavning?). Idag fyller Jimmy aka Jylle 18år, grattis grattis ( : ! Så idag blir det ålandsbåten och fira honom, har ingen aning vilka som ska åka med förutom johanna, lollan och nån till. Det får bli en överraskning till oss alla! Nu måste jag äta lite frukost och sen bege mig ut och möta johanna! puss

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: maria

tackar! detsamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback