Heja heja heja på klockan!

Nu är det snart dags, si så där runt 30min tills allt folk kommer så man kan hugga in i tårtan! Det bli mycket blogg just nu, men det kanske är bra för alla läsares del :p? Det blev inge bad för mig, solen gick i moln och det blev för kallt för min del. Det kommer nya dagar med sol, förhoppningsvis?! Allt står framme på köksön och bara väntar på att bli uppätet! Det bara vattnas i munnen när jag ser den underbart goda smörgåstårtan! Förlåt om jag tjatar om den, men det ruskigt gott! Ni som själv har ätit den vet vad jag talar om, ha! Efter allt firande har jag inte susning om vad som händer, kanske stannar hemma och bara är eller så åker jag med älskling in sen och kollar om nån vill hitta på något ikväll. ses,

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback