Hipp hipp hurra!

Nu är jag och älskling tillbaka efter har varit på 1års kalas. Oliver var alldeles lyrisk över alla traktorer han hade fått udner dagen,  för tillfället så var allt traktor. Haha, så sööööt ( : Det bjöds på mycket gott, men tyvärr så kunde inte jag äta något av det, jag försökte få i mig en mockaruta, gav upp ganska fort! Gör galet ont i munnen, fast smärtan i halsen har gått ner eller helt bort?! Funderar ändå på att dra ner snart till akuten, börjar göra galet ont i örat nu... Värken i halsen kommer förmodligen komma tillbaka senare ikväll, typiskt mig och min smärta.. Älskling åkte för ett tag sen med Patrik och fiska, skulle ha följt med men så trött och ont som jag har kände jag att det var ingen idé! Skriver senare.




Peace!                                                                                                                                                                                                         

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback