Hur coolt som hellst

Har precis ätit frukost med mig underbara och nu sitter man här och ska snart ut med hans hundar. Inte så kul, vet inte om det kommer gå ens. Dom är lite för starka för mig, iaf när man går med båda. När vi var påvåg upp till köket bad jontes pappa han att kolla, ja där låg det över 300kräftor?! Dom jäklarna ska ätas upp imorgon och på söndag. Men först ska jontes mamma koka dom, det ska bli spännande att se. Ska försöka få att älskling ska ta kort på dom, det är nog några kilo vi pratar om här hah. Oh! Det är fredag idag och jag är fortfarande sjuk! Vad är det här? Jag som inte gillar att ligga hemma och tare lungt för många dagar. Nu får det vara nog! Har legat hemma över en vecka nu.. Inte bra! Nu måste jag kila ut.


-Bilden är tagen från google

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback