Inget att skriva här....

Ja man kanske inte blev så poppis när jag visade att han fanns med på min blogg med bilder, dessutom dom fulaste bilderna tyckte han! Haha, man fyller bara år en dag om året.. Så alldeles nyss hjälpte jag mamma med fixa smörgåstårtan som ska serveras här under kvällen, jag fick vara den som la på räkorna, haha! Vi har oxå fixat en egen smörgåstårta till lillebror, den åt han upp i ett nafs! Och jag fick knappt smaka en tugga av. Men nu är det slut på slitandet med tårtan ist har jag bosatt mig ute på altanen i solen och bara myser! Är bra sugen på att hoppa i poolen och bada, det är sjukt varmt här hos mig, det där med badandet återstå att se. Nu åter till mitt stekande i solen, hörs!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback