Inget slår fel

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig ikväll, trevligt blev det ändå. Det startade med att jag gjorde mig i ordning, mötte Johanna och sen blev det att gå till andra sidan stan (läs byn) för att möta upp en kompis som var hundvakt åt en sju månaders amstaffvalp. Sjuuukt jädrans söt! Det var tänkt att jag och johanna skulle ta en eller två cider där och hålla honom sällskap ett tag. Nej! Det slutade med att vi alla tre stannade där tills klockan va strax efter ett. Vi hade det riktigt trevligt! Sen drog vi oss hem och sov. Eller här sitter jag, så där ljög jag allt.. Så nu kanske det är dags för mig att sova så jag är pigg och fräsch till kräftskivan imorgon!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback