Jag älskar att hata det

Regn, regn och åter regn! Inte helt underbart väder, men vad ska man göra åt saken ?! kan inte direkt välja väder själv.. Hoppas det blir finare väder till imorgon! Så man kan bosätta sig i solen dom sista dagarna innan skolan börjar. Igår satt jag och kollade på bilder från skansen, dit ska jag tjata på älskling att vi ska åka innan skolan börjar, alltid lika mysigt där. Idag har min tid gått åt till att kolla på halva shrek alltså 1an sen blev jag utringd av mina vänner, där fick man följa med i bilen och inte visste vart man skulle. Jo vart hamnade vi, på en bilskrot?! Haha, det var ju väldigt lyckat... Besöket där tog sin lilla tid, efter det åkte vi hem till jimmy han skulle sätta på en sak på sin bil. Ja det tog också sin lilla tid. Så nu sitter man här efter middagen och väntar på att jimmy ska komma in till mig så ska vi hitta på något. Eftersom det regnar så vet jag vad jag får stå ut med hela kvällen, sladda! Sånt kanske man får ta när man har en gasglad vän och som älskar att åka på sladd. Oj juste, nu är gräshoppan äntligen borta.. Älskling kom hem och slängde en tidning på honom så klockan som han satt på åkte rakt ner på tangentbordet, så nu är det en liten bit av tangentbordet som är borta. Han slängde ut den så katterna kunde äta upp den, mohahah! ska vidare,

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback