Jag är inte normal

Här sitter man alldeles nyvaken och har knappt sovit något i natt.. Kan inte sova på höger sida, kan inte vrida huvudet snabbt åt vänster gör sjukt ont i munnen och halsen så jag vill dö för stunden.. När jag sväljer är det ännu värre! Min högra halsköttel eller vad det är?! Är lika stor som en pingisboll om ännu större.. Min mun kan jag precis öppna så mina framtänder syns och mitt högra öra glr sjukt ont det dunkar och har sig där, känns precis som om jag ska få öroninflammation. Ingen aning vad det som händer med mig, men det sjukaste är att allt är bara på höger sida?! Ett dumt val av mig att dricka igår känner jag just nu, men det var inte lika farligt igår.. Jag väntar bara på att samla mod så ska jag gå upp till älsklingen som städar uppe i huset och ta hem telefonen och ringa sjukvårdsupplysningen och fråga vad det är som är fel? Älskling tror att det kan vara köttelfeber?! Det återstå att se när jag ringer. Ska springa upp nu, hörs.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback