jag ska måla hela världen lilla mamma

Inte ett moln med regn syns på himlen (stavning?) , hur underbart som hellst! Har precis ätit en brak frukost.. Aprikoskräm och rostmackor.. Ska snart klä på mig, ska in till täby C. Det var tänkt att jag skulle lämna in min mobil, icke! Det går inte, jag har inte kvittot eller vad mamma fick med den när hon hämtade ut den. Telefonen är inte köpt av mig själv, utan är en försäkrings grej. Älskling hade tydligen sagt att han ville dit imorgon (idag) igår när han kom in och la sig, har inte en blekaste om att han sa det, haha! Mobilbloggar senare.

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Sv: JA VISST ÄR DET! :p <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback