Jontahan Royson ♥

Jag kommer så väl ihåg första gången jag såg dig, det var i skolan där jag gick på språk (jag gick i 6an). Du gick förbi mig med dina vänner. Hela klungan tittade på mig och började små skratta. Efter denna gång varje vecka jag och min klass kom till din skola för språk tittade jag lite extra efter dig. Du och dina vänner skulle alltid härja med våran klass och läraren. Vi var lite små rädda för er. Dagarna gick och jag slutade mellanstadiet. Under denna sommar började vi prata lite på msn. Du hjälpte mig och tänka andra banor med kärlek, fick mig att glömma det dåliga. Första veckan i 7an åkte vi på skolutflykt, av en slump låg vi där i samma soffa och höll om varandra, inget hände och du drog till nästa tjej! Efter denna utflykt började vi prata mer och mer. Dagarna i 7an gick och räkna ner på en hand och 8an kom. Vi båda var singlar och började prata mer och mer. En dag på msn bestämde vi att vi skulle träffas efter skolan, vi bytte nummer. Inför den träff med dig var jag så nervös, kunde inte sluta le. Tycke för dig kom mer och mer efter denna dag. Vi började prata mer och mer i skolan, där kom det fram att du kände min syssling. Nu hade vi något att prata om, gick varv efter varv i skolan. Du spelade wow, det gjorde mina vänner också, nu var vi alla vänner. Veckorna gick och nu bestämde vi att vi skulle träffas igen. Det pirrade lite extra i magen när jag gick upp för din grus gång. Jag fick inte åka hem för dig, du höll i mig som om det vore sista gången vi träffades. Tillslut kom jag ur greppet och åkte hem. Dock så var det sista gången vi träffades. Jag blev tillsammans med en annan. Du raderade mitt nummer, blockade mig på msn, du pratade aldrig mer med mig tills dagen då jag var singel, mars -08. Jag satt hemma hos en kompis och loggade in på msn. Bytte namn på msn till en ledsen gubbe, inget annat. Du var den första som skrev ♥, en klump i magen kom. Vi pratade lite, sen var jag tvungen att gå. Jag och min vän skulle ta bussen hem till mig. Tar upp min mobil och får ett sms. "Hej, vad ska du göra idag?" Ifrån ett okänt nummer, svarar "vem?" får tillbaka att det är du. Kunde inte svara tillbaka, mina pengar på mobilen var slut. Bestämde träff med en annan vän. Möter dig och får en klump i magen. Ville hellst bara vara med dig. Jag gillade dig. Åker hem dagen efter, ledsen och besviken på mig själv. Loggar in på msn, ser att du är online. Sitter bara och ler hela tiden du och jag pratar. Din bästa vän fyllde 18 denna dag, du frågade om vi kunde träffas. Svarade direkt JA! Du var på krogen med dina vänner, jag var på fest hos en vän. Hade bestämt att jag skulle sova hos han, du ringer och frågar om vi skulle träffas. Jag går och möter dig, hör av mig till min kompis och säger att jag inte ska sova hos honom. Kommer hem till dig, ligger och pratar om allt mellan himmel och jord! Fick veta att du skulle till Kina dagen efter. Dagarna går, du är i Kina, jag är i Sverige. Får ett sms om att du går på planet nu, är hemma klockan 8. Några minuter innan 8 tar jag upp telefonen och håller den i mina händer och väntar på att du skulle ringa. Samtalet kommer, jag nästan springer hem till dig. Får en puss dirket när jag kliver in. Du kunde inte slita dig ifrån mig. Du och jag träffas nästan varje dag, jag ljuger för mina vänner. Du och jag ville hålla detta hemligt. Dagen kom då du sa att du inte visste riktigt om du var beredd och jag sa att jag skulle flytta ner till skåne. Det slutade med att du sa hejdå till mig och vi skulle inte prata med varandra på ett tag, så känslorna kallnade. Efter 20min skriver jag, "Där?" får svar "Ah, har suttit här i 5min och kollat på din visningsbild, jag ångrar det jag har sagt, jag älskar dig." Detta var mars-april -08, nu 1½ år senare är det fortfarande vi! På den kulan är det.

Jag älskar dig Jonathan ♥♥♥

Permalink Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ewelina

fyfan va söta ni är tillsammans!! :) <3

Postat av: Alexandra

Sött :)

Postat av: johanna

naaw :) ni är som gjorda för varandra :)

Postat av: fiaaaa

jag är faktiskt förvånad att du varit tillsammans med en kille så länge ;) hahaha.. inte likt dina förhållanden!

Postat av: Sara

Och ändra för guds skull inte på detta!!

Postat av: Jonathan

Efter 20min skriver jag, "Där?" får svar "Ah, har suttit här i 5min och kollat på din visningsbild, jag ångrar det jag har sagt, jag älskar dig." Detta var mars-april -08



Usch älskling! Kom hem, vi ska få allt bra igen! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback