Kära söndag!

Igår vart det vårrullar, ris och kräftor för hela slanten. Riktigt mysigt vart det tillslut, planerna kraschade ett tag men sen blev det så vi hade tänkt, jippie! Massa bilder togs under kvällen så det kommer upp. Annars kvällen igår vart lugn för min och älsklings del. Inte för Jimmy och Challe, haha. Det började med att Challe, Henke och jag öppnade en öl till maten, sen ville inte jag ha mer då kommer Jimmy med att han ska ta det lungt. Inte det inte! Han hinkar i sig 2 kalla innan jag ens hinner med att fatta vad han gör, så där var det igång! Det blev att ringa till allt och alla och bara dryga, jimmy slog fel på ett nummer till en kompis till oss och hamnade hos nån Ulla?! Haha, som jimmy blev rädd eller.. Han var bara tvungen att ringa dit en gång till men då gall skrek han till henne, där dog hon typ! Efter ett tag ville han ringa till henne igen men då var mobilen avstängd, då var han tvungen att spela in på mobilsvararen och gallskrika igen! Senare på kvällen kom Johanna och gjorde oss sällslap, det var riktigt trevligt! En riktigt höjdar kväll!
Idag har jag inte gjort så mycket, åkt en sväng med jonte och hans mamma. När vi kom tillbaka så skulle jonte och hans mamma städa i källaren sen när Jonte kom in hit igen så var det bara att hänga på och börja städa här inne. Nu är vi äntligen klara! Nu är det bara att sitta och vänta på att middagen blir serverad, tacos!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback