Kräftskivan var på topp!



















Bilder säger mer än tusen ord! Kvällen var super, maten och sällskapet kunde inte ha varit bättre. Men blev välkomnad med en drink, fick välja med alkhol eller inte. Samtidigt fick man en lapp med sitt namn på, i lappen stog det en mening som man skulle utföra under kvällens gång, på min stod det "Du ska sno en kräftstjärt av dina bordsgrannar" . Underbart! Ena äter inte kräftor och den andra håller kräftan hellst precis vid hakan när han skalade, lite svårt att få sig en kräftstjärt.. Då hade jag en bakplan, jag bad älskling sätta sig brevid och äta en kräfta så jag kunde slutföra uppdraget! Jag var helt slut när vi kom hem till älsklingen igen, jag la mig ner ett tag i sängen och kände att ögonlocken blev tyngre och tyngre. En tidig kväll för mig igår, men riktigt rolig!

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara

Hahaha, du la upp den där bilden på Nina, fan va gött! Puss! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback