Mina egna drömmar, du har ingen som hellst del i dom

Jag har endel drömmar eller idéer kan man väl säga i mitt huvud just nu som jag verkligen vill få ut! Speciellt göra. jag vill tattuera och pierca mig. Piercingen är inte så omtyckt av mina kära vänner, får mest kommentarer att jag kommer se ut som en punkare. Det är riktiga vänner som verkligen säger som dom tycker! Tattueringen är verkligen något jag ska göra, jag och Mia, har pratat lite om hur vi ska lägga upp det. Sen inget mer. Har inte riktigt kommit så långt i den planeringen. En riktigt viktig sak som jag verkligen vill eller ha, det är ju självklart körkortet! Hallå? Hur kunde jag glömma det? Men hörru ni, det är faktiskt på gång. Efter skolan och jag har jobbat lite då har jag funderingar på att dra till något annat land och vara au pair. Det verkar hur spännande som hellst. Ett mål här i livet! En hund är också något jag verkligen vill ha. Ni som känner mig vet att jag är djur tokig, så jag själv har bestämt att jag ska ha massor med djur någon hång i livet. Hellst massor med hästar på en stor gård. Nu hade jag tänkt att gå ett steg närmare körkortet!


Bilden är från google

- Alaskan klee kai, är den hund jag vill ha! Se hur söt och liten den är. Som en valp hela livet.


Peace!

Permalink Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ewelina

Sv: ja,det tror jag med! =)



Åhh, jag har också en tatuering planerad :D eller jag vet vad jag vill ha och vart den ska vara, vet inte NÄR jag gör den bah. ivrig är jag dock :D

Postat av: Jenny

Har svårt att tänka mig dig i percingen du pratat om, men om du verkligen vill göra den så - do it! :-)

Vad är de för tatuering du tänkt dig? :-D gadda på fan, du kommer älska känslan ;) puss min fis

Postat av: ewelina

Hehe nä fan :p

Postat av: johanna

sv: ja usch :/

ååh fyfan va söt hunden va då O.O ge mig hahah.

vaäre för tattu du vill göra?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback