När kommer lappen?

Min ork just nu är inte hög alls, men jag känner att jag måste verkligen ta tag i mitt körkort snart! Usch, vad jag skäms över mig själv att jag bara inte tog tag i kragen på mig själv och gjorde det där provet och sen körde.. Nejnej, då bokar jag om en gång och sen bokade jag av allt. Men nu, nu måste jag verkligen fixa det! Men nu ska jag göra som så att jag bokar först teorioprovet och sen när jag har klarat det går jag ner på körskolan och bokar nån lektion och bokar uppkörningen, det kommer jag fixa galant! Inget kan stoppa mig nu. Känner mig starkare denna gång och nu hade jag planer på att boka skrivningen själv, så jag inte har en tjatig tant som ringer stup i kvarten och frågar varför man inte har gjort något och sen när man säger varför ja då får man tillbaka "ja men du vet att du måste, annars bokar vi av! Man måste klara proven på datan en del gånger innan du får skriva upp för oss" Ja ni kan ju stoppa upp det där nånstans, nu ska jag boka själv! Bil har jag, det känns så tungt att veta det men jag vet att jag inte får köra den haha. Nej nu jävlar, ska det bli plugga av i boken i någon vecka, kanske 2 sen ska jag skriva upp. Heja på mig, ska vidare.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback