Nu våras det för...

öroninflammation.... Just nu har jag så ont så jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Doktorn klämde och kände på min hals, skapligt ont jag fick efter det. Men just nu dunkar det som bara den i örat, fan vad jag hatar att vara sjuk! Men som tur är det en liten öroninflammation, yttre delen av örat eller vad hon sa. Inge halsfluss eller köttelfeber här inte, tur var väl det.. Inge pencilin fick jag, fick ett recpet så jag kan gå till apoteket imorgon och hämta ut öron droppar. Doktorn sa att jag skulle känna efter lite då och då, så det inte blir värre då skulle jag med detsamma komma tillbaka! Jag som är så grymt nålrädd fick självklart ta ett stick i fingret, fyfan vad jag satt och spände mig och bara satt och väntade på att det skulle klicka. Haha, ja jag vet att jag är lite harlig. Nej usch, nu orkar jag inte sitta här, ska nog kolla på film och invänta älskling som fortfarande fiskar.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback