Omstart?

Goderafton allesammans! Va uppe med tuppen (läs: inte) och jag har hunnit tagit en hurtig promenad, blev nästan power walk. Nu sitter jag här ny duschad och känner mig super! Nu ska jag verkligen sätta igång, inge mer latmask fasoner här inte! Nu är allvarlet igång. Får hoppas nu bara att det håller i sig ganska länge. Vill så gärna ha på mig mina favvo jeans, men kan tyvärr inte! Ska färsöka satsa på en promenad ikväll igen.

Juste! Alicia, du behöver inte alls känna dig jobbig om du skulle kommentera mycket. Det är bara kul att få läsa vad alla skriver till mig. Kom igen nu!

Peace!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

snygg blogg:)

Postat av: Anonym

snygg blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback