Pärlor åt svin

Gud så härligt, nu är ännu en promenix avklarad! Ca 10min in i promenaden börjar min sko skavas in i min häl. Stannade och drog upp strumpan. Det blev inte bättre, längre och längre jag gick desto värre blev det. Jag gick på ändå. Men det får jag sota för nu, sitter här och nästan dör för att det gör så ont. Snart blir det hopp in i duschen och sen mys framför tven men den bästa ♥. Killar säger jag bara, jag bad honom göra en pytte tjänst när jag gick. Ni ska inte tro att det var fixat, jag själv fick göra det. Charmen har sin gång! Imorgon bär det av till Sara & Alex, middag och massa mys. Antar att det blir en liten för laddning inför lördag, vi ska kanske dra till grönan! Själv åker jag inte så speciellt mycket så jag får agera lekmamma för dagen till Oliver. Inte för jag dör av det när han är såååå underbart gullig och snäll. Nu ropar duschen.

Psth, ingen film vald än. Inget som går fort för oss.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback