Rubrik torka?

Den där avokadosalladen satt fint den. Inte går man åt sallad! Sen sist jag skrev har inget speciellt hänt, dagen i sig idag har varit riktigt tråkig. Som sagt, jag har väl inte varit den piggaste idag. Just nu längtar jag tills skolan början igen, vardagen kommer igen i sin rutin, gillar egentilgen inte när dagarna bara går utan och inte göra något.. Det bästa med att skolan början är att jag har bara det här året kvar. Sen tar jag studenten! WOHOO!! Det är inget jag pratar högt om ännu, man vet aldrig om jag får gå en termin till eller inte ( : oj oj, nu flyger tankarna iväg ifrån verkligheten.. Ska duscha nu, puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback