Spola tillbaka tiden, någon dag iaf.

Idag är det alltså måndag och snart skola?! Fyfasiken vad tråkigt... Inatt har jag knappt sovit en blund, kan inte sova längre än 30min värkar det som ) : I början tyckte jag alvedon och voltaren hjälpte, men nu nu vet jag inte vart jag ska ta vägen. Gör så fuktansvärt ont, jag är glad så länge det inte går över till det andra örat.. Just nu försöker jag få i mig lite nudlar, det går inte fort för mig haha. Inte ha bråttom i mitt sällskap inte! Om det inte blir en liten förbättring om nån dag går jag fan ner till akuten eller ringer min husläkare, såhär ska man inte behöva leva?! Kan knappt öppna munnen, ibland kan jag knappt prata, slöddrar mest.. 

Peace! 

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ewelina

Stackare! =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback