Stå här du med ditt stora frågetecken (?)

Ingen aning varför, men det blir lätt såhär att jag börjar tänka på allt när jag sitter ensam här vid datorn. Det är nästan så att jag inte tänker på något av det här när jag är med någon, men så fort jag är själv kommer allt upp! Ibland funderar jag på att skriva ut endel här, så jag blir av med den delen. Fast jag känner på mig att det kommer komma lite arga kommentarer isf och det orkar jag inte med.. Inget jag ser fram emot att läsa, så nej jag står över det kastet!



Som jag skrev innan idag så till middag idag blev det tacos, efter middagen kom det lite gäster och fikade. Egentligen inget märkvärdigt men riktigt mysigt! Några av gästerna badade i poolen efter mycket om och men. Jag drog mig in till babe efter firandet. Så nu sitter jag här och inte kan sova -.- och älsklingen ligger i sängen och snarkar för fulla muggar. Det var allt för denna gång! Over and out, puss

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Bäst du håller munnen stängd då.

Postat av: Johanna

ja vi sa onsdag med jag och lollan för vi träffade på micke J och han och några skulle ut då. och så pratade jag litemed simon idag och han kanske följer med me :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback