Te queiro puta!

Nu är jag hem kommen till älsklingen efter en runda nere på stan med honom själv. Ett paket till herrn hade kommit, så promt skulle han ner fast det regnade. Knatade ett tag på stan, fick inte med mig ett piss. Däremot fick älsklingen med sig 4 tshirts och en present till Oliver. På stan träffade vi på Sara, hennes föräldrar och den underbara Oliver! Så här sitter man med en pojkvän som pillar med innehållet i paketet och jag väntar på att det ska bli bättre väder så jag kan ut och gå. Sitter förövrigt och laddar ner musik som ska pumpas i mina hörlurar. En är verkligen favoriten, Akon feat David Guetta - Sexy Bitch ! Ikväll blir det feta mig framför tven med massa chips och dipp (så länge kunde jag hålla mig från godiset) och en sjukt bra film. Filmen är inte utvald ännu, det kan ta ett tag om jag och jonte ska bestämma oss tillsammans. Vi har lite olika meningar om olika filmer,haha! Nu är det dags att hitta mer bra musik, vilken tycker ni är bra?

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ewelina

space cowboy - falling down. den är BÄST! =)



och ja, jag hoppas också jag får börja där :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback