Trött, seg söndag

Har absolut ingen aning om när jag begav mig till sängen i natt. Men sent vaknade jag idag iaf av att jag ligger åt fel håll i sägen :o kommer ihåg att jag och babe låg så och pratade men inte att jag somnade så, haha! idag tog jag mig tid åt min bikini och solade lite såmedans jonte spelade -.- det varade inte länge åt solen, så tven fick det bli. Inget vidare intressant, så filmen Boog & Elliot - Vilda vänner, blev det att kolla på. Senare på kvällen cyklade jag och älsklingen och köpte grönsaker med dipp, MUMS! Hela dagen känns som den har gått åt till att kolla på film, det är skönt som dagar som den här. Imorrn fyller min låtsas syster 19år Grattis Grattis! puss

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

sv; meh :( lägg upp dom :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback