Underbart skön fredag!

I solen var det jag skrev sist. Ja där hamnade jag, med min kära pojkvän som va i poolen och skvette (stavning?!) vatten på hela mig så jag blev spräng galen! Haha, som tur gick det över och där av solningen avslutades där också.. Tven och datan fick stå ut med mig ett tag tills älsklingen kom och tog datan för att spela wow -.- , gud vad "roligt"! Slängde sig ner i soffan och dog framför tven tills det var middag och här nu sitter man igen ( : Johanna och Lollan som vanligt är party sugna till max, dom ska börja hemma hos johanna sen krogen! Men ingen aning om jag orkar eller vill. Som vanligt kan ju inte dom dricka utan mig, så jag får väl ställa upp för laget! Haha, men det återstå att se lite senare. Nu äntligen har jag laddat upp alla bilder på datan, så nu snart eller ikväll kommer bilderna upp på bloggen! puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback