2009-08-11

Här sitter man nu alldeles uttråkad och har verkligen ingen lust med att gå och lägga sig. Är faktiskt trött, men jag känner att jag inte vill sova än, hah riktigt krångligt.. Nästan precis efter jag hade skrivit klart mitt förra inlägg så kom första gästen och sen rullade det bara på. Tur så kom det inte så många, alldeles lagom.. Jag och älskling hade sån tur att vi fick med oss smörgåstårta i en låda som vi kunde ta med hem till honom. Han ska självklart ha en bit till matlåda imorgon till jobbet då tar jag resten som frukost! Lillebror fick sjukt fina kläder av mamma och kenta, mamma vet vad som är inne och inte kan jag meddela... Kläderna kan inte ha varit gratis! Marcus lika glad som vanligt, han tänker inte på vad man får utan att man får något.. Faster, kusin, och två kompisar gav honom ett kuvert med ett kort i och en 50öring! Tack sa han och la ner det igen och skulle börja krama om dom, då slet Jossan upp en 500 och gav honom.. Han är för go han! Haha, av min fick han inge mindre än 2 par sverige kalsonger och en puma parfym. Vet att han använder parfym som vanliga människor använder tvål eller nått. Han tror att svett lukt eller illa luktande dofter går bort helt med parfym?! Så nu har han så han klarar sig ett tag iaf.. Imorgon hoppas jag på dåligt väder ett tag på förmiddagen/eftermiddagen för jag är så grymt sugen på att ha ett shrek maraton, det var så länge sen sist med shrek. Men det återstå att se imorgon! Nu ska jag kila vidare till tven eller sängen, har inte riktigt bestämt mig!

Juste! Vill bara säga grattis till en vän som har fått körkort, grattis grattis en än gång!

Peace!                                                                                                                                                                                                          

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback