Vilken dag!

Ingen idé egentligen att gå till skolan, hur onödigt som hellst. Inget viktigt kom ur deras munnar, bara massa repetitioner (stavning?) om praktiken och sånt. När jag cyklade ifrån skolan mättes jag av en kompis, jag stannade och pratade. Det kom fram att han hade fått böter för han körde en kompis bil som inte hade någon regplåt i fram. Ägarn av bilen började prata med polisen, så polisen började kolla runt på bilen efter mer fel. Ja självklart så kan man inte komma undan av att det finns massor av fel. Så ägarn tog bötern ist för att lyssna mer på polisen. Det är sjukt att en som kör ska få böter plus ägaren! Om någon så är det ägaren, men det är vad jag tycker! När jag cyklade vidare och kom hem till älsklingen såg jag att det var fullt upp uppe i huset, Oliver, Sara och Alex var på besök. Lämnade av mina saker i älsklings hus och gick upp. Där står Alex med en levade kräfta i handen och snabbt skojjar han att han ska komma med kräftan, jag springer för livet! Hur äckliga är inte dom levade, men ack så goda när dom är döda! Blev en liten underhålls tant för Oliver ett tag, han ville bara gå och gå hela tiden, så söt! Sen kom dumskallen Jonte och visade gräsklipparen, Oliver är nämligen helt tokig i gräsklipparen (läs tatom, det är på olivers språk) då var det bara att lämna över Oliver till Jonte så fick han stå där ute med honom. Oliver vägrade att släppa gräsklipparen! Kolla in på Saras blogg när Oliver säger traktor . Nej snart kommer mamma, ska pussa lite på älskling.





Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback