Du missar inget när du inget vet

Nu är det snart på mållinjen! Har abslout ingen lust att sätta mig i skolan och försöka vara trevlig mot någon när man har så jäklarns ont i örat och munnen så jag blir galen! Men iallafall, nu till det roliga! Som sagt, jag och älsklingen har varit på skansen idag och det var grymt kul och mysigt. Bilder finns på det. Nu får jag verkligen sätta fart på mig själv och ta tag i kragen så jag verkligen kommer upp till skolan imorrn, fast jag och alla vet att ingen vill gå till skolan imorgon. Eller jo, kanske om man är liten och har verkligen längtat eller man ska gå från högstadiet till gymnasiumet, då förstår jag. Men nu, nu ska jag börja sista året som jag tror kommer vara pest och pina! Seså, nu måste jag hålla en god min och verkligen försöka igenom det här, hejja! Nu har jag verkligen inget att skriva om, lägger in lite bilder ist sen till soffan och kolla på tven.

   
   
   

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback