Förhoppningsvis bättre

Under natten vaknade jag bara 2ggr av att jag hade ont. Ingen är gladare än jag, jag vill bli frisk! Tror att det börjar bli bättre och bättre nu, inte i örat men i munnen och halsen. Är inte lika svullen i halsen eller kinden. Men igår var det jobbigaste dagen, förhoppningsvis vändpunkten! Mamma,Kenta,Älskling och jag skulle äta middag, fick inte i mig ett piss. Gjorde pasta med tonfisk och sallad, skulle kolla om jag fick i mig det, nej det fick jag inte. Usch, så less jag var just då. Kom hem till älskling senare på kvällen och här har jag kräm och nyponsoppa. Det var bara att värma nyponsoppan och kura ihop sig i soffan och kolla på film. Men idag hoppas jag på att få i mig riktig mat! Det suger verkligen och vara sjuk, iaf sista dagarna på lovet?! Jag och älsking va på stan en sväng och inhandlade alvedon och voltaren till mig, älskling skulle ha papper som han kan ha till bilderna han tar. När vi var påväg till cyklarna kollar han in i lekplaneten och säger "lego, lego. Kan vi gå in och kolla på lego (a)?" Tycker det är kul att titta på leksaker, men kankse inte till sig själv? haha, så det slutade med att vi hade med oss ett stort legopaket med oss tillbaka hem till älskling. Nyss visade han upp det, det var tydligen en lastbil med långtsläp med en helikopter på släpet. Snyggt gjort! Men vem vill lägga ut flera hundra på bara att bygga ihop det och inte leka med? Han är för söt han.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback