Vanlig dag i sin ordning

Här sitter man nu och börja bli sjuk känns det som. Ont i halsen och känns bara skum i kroppen, fick nästan kämpa i mig maten jag åt till frukost/lunch idag. Hoppas verkligen inte jag bli sjuk, jag orkar verkligen inte det! Inte sista dagarna på sommarlovet, nej usch. Det kanske får bli en lugn helg för min del, inget ståhejj. I helgen blir det att jag och älsklings familj åker hem till Sara och Alex för lilla Oliver fyller hela 1 år då ( : Nej nu ska jag lägga mig i soffan och glo på shrek 2 kanske? skriver senare.

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ewelina

Vafalls. Är det meningen att inläggen ska va på sidan? :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback