Vilka...

IDIOTER det finns i detta land! Eller kanske ska säga håla.. Jag och älsklingen cyklade för att köpa bussremsa och comviq påfyllnad till hans mobil. Påväg hemåt igen passerar man ett övergångställe som man FÅR cykla på. Jonte cyklar på över för att det inte kommer någon bil. Sen när han är halvvägs över kommer det en dåre i fullfart. Ifrån min sida såg det ut som att han tänkte stanna, saktade in allafall. Icke sa nicke! Jag cyklade på över, hinner komma över på hans sida och där var det nära på att sluta med krock. Sura blickar kunde han ge mig fast det var hans egna fel att han inte stannade. Tror att det är inte många som vet att man får cykla över när det är små sockerbitar på vägen. Jonte var därefter inte så glad, fingret fick det bli åt gubben och sen cyklade vi hemåt igen!

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Usch, jag får sån panik när bilar gör sådär. =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback