Visste du att...

...inget är bättre än bra väder och ett glatt humör. Jajamensan, det är precis så det är idag! Sitter för tillfället inomhus och dricket ett stort glas med is vatten och skriver ett glatt litet inlägg till kära läsare! Har badat och bara legat och pressat i solen idag, känner inte för något annat. Om nån timme eller så kommer lite folk hit och ska fira Emelie sen lär det väl inget mer hända för idag. Om jag inte pallrar mig in till babe ikväll. Jag är sjukt taggad till att dra utomlands efter nyår, så nu kanske det är tillfälle att börja spara pengar ( :? Åh, snart middag, idag på listan står det tacos och det var inte igår jag åt det, så det längtar jag till.. Jag är oxå sjukt sugen på att dra ihop ett gäng och göra något nu innan skolan sätter igång igen.. Men undra vad, när och med vilka? Går ut i solen igen och tänker på det! Hej hopp, puss

Och juste?! Johanna, jag ska lägga upp bilderna ;) Men inte nu, ikväll eller imorrn!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

va bra ;) men du kom ut och lek med mig idag? :) och du vill du med ut på onsdag eller fredag? :P vi har inte bestämt helt vilken av dagarna än men nån av dom :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback