22:48

Skola idag, fy fasiken va det är helt världelöst egentligen.. Gör knappt någonting på lektionerna.. Idag berättade dom att vi slutar den 18 i skolan MEN vi måste komma till skolan den 21 om vi har rest in något, hur tänker dom nu? Egentligen är väl bara att göra som dom säger, ingen lust menmen..
Var på stan idag och inhandlade en julklapp till min käre mor. Inte för att det behövs, men den va verkligen hon. Tänker inte skriva va det är, jag har ingen aning om vem som läser min blogg och hon kan va en av dom. Efter stan drog johanna hem och jag och emma hem till hennes ex och lämnade julklappar till hans mamma. Jonathan kom och hämtade mig och emma och sen hem till honom. Middagen var serverad när vi kom hem. Sen efter fick vi (läs jag) vara lek mamma till oliver, jontes brors barn. Inte riktigt lika kul, han ropade och grät efter mamma.
Sen tror jag att det va allt för idag, mer kommer imorgon eller någon annan dag. Har verkligen inte blogg lust..

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback