Ananas juice

Idag fick jag besked om att det är lov nu, jipppie! Så idag blev det att sluta lite tidigare och vara med johanna och sen va jag med bill.
När mamma slutade jobba körde bill mig till hennes jobb, så körde jag hem. Fy, va läskigt det va -.- men jag och mamma överlevde iaf och det blev ingen avkörning. Så ikväll hoppas jag på att det blir som igår åka pulka efter bil :] Men som sagt, det återstå att se vad bossen jonathan vill hitta på.
Imorgon ska jag köra på körskolan, attans att jag har lov för jag ska köra vid 8 på morgonen.. Menmen, jag vill ha körkortet någon gång..
Nu orkar jag inte sitta här!

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara

Hörrudu unga dam, du åker väl inte PULKA efter bilen? AJABAJA! Ska jag komma dit o läxa upp dig? :P Puss min sköna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback