Du är så söt, min kära lilla pony. Du är så snäll, min kära lilla häst. För det är dig jag gillar mest.

Haha, just nu sitter man i åkersberga och väntar på att Emma ska duscha och lite sådär. Kom hit för en stund sen, fick se när Emma tvångs kelade med hennes katt som absolut inte ville kela med Emma. Jonathan ligger bakom datan (skriver alltså på en bärbar) och hetsar med ett headset som han kastar fram på skärmen så jag inte ser ett piss.. Haha, menmen det är bara att stå ut med en uttråkad jonathan.. Tidigare idag har jag, Emma och jonathan spelat twister, shit va kul det va! Men ack så jobbigt. Det är nästan som ett träningspass, det stretchar ut benen och armar så det gör ont. Men ikväll då, va händer? Jo det vet jag redan! Jag ska dricka med Emma, Jonathan och sen kanske Emelie. Eller Emelie kanske skulle komma till oss, det berodde på om hon kunde fixa dricka eller inte. Kräsen som hon är dricker hon inte öl. Men kvällen får erbjuda resten vad som ska hända. Planerna är bara bestämda att vi ska dricka och sitta hemma hos jonathan ett tag tills det finns någon annan stans att vara på. Haha, jonathan ligger och spelar mobilspel på min mobil och pratar med sig själv. Sååå sööt! Oh, yes! Inatt kunde jag faktiskt sova hela natten och inte vaknade att jag hostar tills jag spyr eller att jag har feber. Är så nöjd, hoppas bara på att det håller i sig. Orkar inte vara sjuk längre.

Igår klickade jag hem julklappar, så hela min familj är klar nu. Eller.... Nej, min pappa och hans tjej har jag inte köpt till. Men till dom får jag komma på något. Men inte så dyrt, det har jag inte råd med. Jonathans julklapp är inte heller köpt, men hans får vänta. Har inte riktigt råd med hans. Mitt bajskörkort måste ju betalas.. Usch! Men det ska bli så skönt när jag väl har det.

Nu ska jag kila vidare.


Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback