Du är som en hal tvål klockan halv två i duschen

Nu är jag tillbaka och här ska jag stanna ett par timmar : ) lilla uppkörningen gick galant! Jag är så nöjd, jag är så nära nu.. Allt känns så mycket lättare nu än förra gånen, så hoppas bara att turen är på min sida.
Efter körningen gick jag för att möta johana, sen blev det att dela en pizza med henne och sen strosade vi en liten stund på stan och nu är jag här igen.
Jag är så sugen på att hitta på något, men jag kan inte sätta tungan på vad?! För nu har jag verkligen lov, behöver inte gå upp tidigt eller så, kan få sova ut äntligen!
Snart hoppas jag på att jonathan kommer hem, jag behöver talk to him. Nu undrar ni säkert vad det är, men icke sa nicke det får ni inte ; ) Det är mellan mig och jonathan.
Fy vad seg jag är, känner mig bakis?! Men jag drack lixom inte igår så det kan inte vara det. Tänkte lägga mig i sängen ett tag.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback